Dr. Guseo András - TUDATOS Stresszkontroll

A stressz korunk legnagyobb egészségi kihívása. Senki sem vonhatja ki magát alóla. Nélküle nincs fejlődés, de ha tartós, a feldolgozás hiányos, akkor ártalmas is lehet, mind rövid, mind hosszú távon.

Hamarosan elérhető!

Stresszkontroll

A stressz korunk legnagyobb egészségi kihívása. Senki sem vonhatja ki magát alóla. Nélküle nincs fejlődés, de ha tartós, a feldolgozás hiányos, akkor ártalmas is lehet, mind rövid, mind hosszú távon. Ha mértéke meghaladja a kompenzációs lehetőségünket, akkor az immunrendszer jelentős változását hozza magával, ami elsősorban autoimmun, de számos más betegségben kifejezetten negatív hatású.
Meglévő betegségekre ront, vagy mások kifejlődésében jelentős szerepet játszik. Ezért ha időben sikerül felismerni, és hathatósan fellépni ellene, jelentős javulást érhetünk el egészségünkben, mindennapi közérzetünkben. Ebben segít ez a sorozat. 

Bevezetés. Mi a stressz? Napjaink gyilkos járványa . A stressz hatása. A stressz fajtái. A gondolati stressz. A stressz figyelmeztető jelei. A stressz lelki és testi következményei. A stressz hatásai betegségekben. Miért van szükség a stressz megelőzésére?

Mi minden okozhat stresszt? Az idő nyomása. A Pavlov-i feltétlen és feltételes reflexről.A gondolati reflexek. A mókuskerék. A stressz-menedzselés alapelvei. A stressz tünetek leltára. A stresszcsökkentés első lépése. Miért jelentkezik stresszes állapotban szorongás? Az “üss vagy fuss” reflex. A szimpatikus idegrendszer szerepe és reakciói. A paraszimpatikus (gátló) idegrendszer szerepe.

Sellye elmélete. A pszicho-neuro-immunológia. A negatív érzelmek hatása az immunrendszerre. A gondolkodás élettana. Immunhírvivők és magatartás. Sejtszintű memória. A humor a stressz ellenszere. A lélek-test betegség. A gondolati stressz.

Könyvismertetések. A gondolkodás biológiája. Az agy vegykonyhájában. A szervezet vegyi konyhájában. A hit szerepe a placebo effektusban. A tudat és a tudattalan együttműködése. A jelen, a hála. Légy tudatában gondolataidnak. Gyakorlat: fogadd szívesen az érzést!

Pillangó. Mi okoz stresszt? Mit tehetünk a stresszhatások ellen? A relaxáció. A légzés központi szerepe a relaxációban. A dekompresszió. Egy életre szóló étrend. A természetes alvás titka. Alapvető készségek a szorongás csökkentésére. Relaxáció a gyakorlatban.

Stresszkezelés. Mindennapos technikák. Gondolati relaxáció. A mélylégzés technikája. a 2 perces relaxáció. A gondolatok megtisztítása. Dekompressziós rutinok. Meditáció. A káros stressz megfordítható. A siker titka. A bölcs ember. Relaxáció a gyakorlatban: EFT technikája. 

Gyűjts krediteket és zsebeld be az ajándékokat!

Gyűjts krediteket, szerezd meg a jutalmakat!

Minden perc, amit tanulással töltesz, közelebb visz a ahhoz hogy megnyerd az értékes nyereményeket!

Egészségtudatosság?

Játék az egész! Imádni fogod!

700

Meglepetés

1500

1 hét VIP

2000

Meglepetés

2500

1 hét VIP

4000

Meglepetés

7000

1 speciális kurzus

10000

Meglepetés

13000

ajándék könyv

16000

1 speciális kurzus

20000

VIP FELMÉRÉS

Dr. Guseo András
Stresszkontroll

6000 ft + áfa